Sve nam je bliže glavni dio turističke sezone. U Hrvatskoj se turistima najviše nudi obiteljski, privatni smještaj, ali sve se više radi na jačanju premium ponude. Ona za sada obuhvaća gotovo 40 posto ukupne turističke ponude. Zato je Hrvatska gospodarska komora pokrenula platformu Stories kako bi na jednom mjestu okupila sve koji gostima pružaju drukčije iskustvo i doživljaj naše zemlje.
April i Joe su tijekom petodnevnog boravka u Dubrovniku obišli i Elafite.
- Bilo je fantastično! Imali smo sreće jer smo išli rano pa smo bili sami u Modroj špilji, što je predivno. Otok Lopud je predivan, a i pogledajte vrijeme - kako možemo ne uživati u ovakvom danu, poručio je gost iz Irske Joe.
- Ocjene ovog izleta na internetu su nevjerojatne. Doslovno svi ističu da je riječ o najboljem iskustvu. I bili su u pravu, dodala je gošća iz Irske April.
- Naši izleti su 100 posto privatni i gosti se ne miješaju s drugim gostima, s kruzerskim gostima, dnevnim gostima, koji dolaze u Dubrovnik. Znači, imaju potpunu slobodu, potpunu kastomizaciju ture. Znači, ako gost u jednom trenutku želi nešto promijeniti, mi smo ultra fleksibilni, naglasio je vlasnik agencije Rewind Lukša Malohodžić.
Jer upravo to gosti sve češće traže - posebno iskustvo i doživljaj, u svim segmentima turističke ponude od smještaja do potpune usluge.
Premium ponuda znači kvalitetu, a ona i košta.
- Kad čovjek kaže da je nešto skupo, to znači da nije doživio kvalitetu. Kad ljudi dožive kvalitetu, onda se može stavit bilo kakav price-tag koji u biti je opravdan od strane kvalitete usluge, proizvoda i cijelog iskustva, istaknula je vlasnica agencije Dubrovnik Event Ines Nanić.
I dok je samo pet posto ponude ono što zovemo luksuzni turizam, premium čini gotovo 40 posto ukupne turističke ponude.
- Cijela Hrvatska je premium destinacija. Mi Hrvatska, ja uvijek govorim, nismo Dubai. Dubai je nešto što je po meni umjetno, ima sve super luksuzno, ali opet destinacija, koja je po meni izmišljena. Hrvatska je totalno druga priča, kazala je vlasnica agencije Adriatic Consierge Iris Domazet Malobabić.
No prirodne ljepote i kulturno-povijesne znamenitosti samo su temelj premium turističke ponude.
- Jedini put kojim zapravo se možemo diferencirat na globalnom turističkom tržištu jest kvaliteta, visoko kvalitetni proizvod, visoko kvalitetna radna snaga, objedinjeni doživljaj, emocija koju ćemo pružiti, poručila je predsjednica HGK ŽK Dubrovnik Nikolina Trojić.
Platforma Stories Hrvatske gospodarske komore trebala bi okupiti i ojačati taj segment hrvatskog turizma na svjetskom tržištu.
Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram, TikTok i YouTube!