Nakon sjajne špice turističke sezone, jednako je dobro počela i posezona. Na Kvarneru su i u rujnu izvrsno popunjeni privatni smještaji i kampovi, a i hoteli, koji su u pandemiji imali najveći pad, posluju mnogo bolje.
16:40 / 06.09.2021.
Autor: Jelena Tomac/Regionalni dnevnik/IMS/HRT/D.D.
Objavljeno: 06.09.2021., prije 10 mjeseci
Autor: Jelena Tomac/Regionalni dnevnik/IMS/HRT/D.D.
Nakon sjajne špice turističke sezone, jednako je dobro počela i posezona. Na Kvarneru su i u rujnu izvrsno popunjeni privatni smještaji i kampovi, a i hoteli, koji su u pandemiji imali najveći pad, posluju mnogo bolje.
Opatijski hotelijeri još imaju pune ruke posla.
- Srpanj i kolovoz su otprilike u našim hotelima bili financijski na razini 2019. godine. Mi smo trenutno na oko 60 posto popunjenosti, dobru najavu imamo i za do kraja mjeseca tako da očekujemo dobar rujna, za sada nam i vrijeme ide na ruku, izjavio je Ivan Sarajlić, glasnogovornik Amadria Park hotela.
- Početak je rujna, a u ovom crikveničkom hotelu i dalje se traži soba više, izvještava Jelena Tomac, novinarka.
- Naša sezona bit će rekordna vjerojatno za Jadran, zapravo sigurno, naš srpanj i kolovoz bili su sjajni. Trenutno su jako dobre najave rujna i ostatka jeseni i zime, ali to moramo uzeti s dozom rezerve, obzirom da ovisimo o epidemiološkim uvjetima, objašnjava Lucija Jukić, direktorica prodaje i marketinga Jadran hotela i kampova.
Na crikveničkoj rivijeri trenutačno boravi oko 14 tisuća gostiju.
- Došli smo iz Njemačke, na odmor, ostajemo 14 dana. Unajmili smo kuću za odmor i mislim da je tu dosta sigurno, rekao je turist.
- Ono što nam govore naši gospodarstvenici, hotelijeri i agencije je da su najave jako dobre za posezonu i nadamo se dobroj turističkoj jeseni, rekla je Marijana Biondić, direktorica TZ-a grada Crikvenice.
- Hoteli svakim danom produljuju svoje poslovanje što nas izuzetno veseli, a kako saznajemo i od privatnog smještaja sve više rade, dolaze rezervacije i za 10. mjesec, kaže Ivana Matušan, direktorica TZ-a grada Raba.
Morsko plavetnilo ono je što oduvijek, pa i u posezoni, privlači goste na Jadran. No ove će godine, slažu se turistički djelatnici, za uspješan nastavak posezone ipak biti važnije to da Jadran ostane narančast na europskoj COVID karti.
Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram i YouTube!
prije
Plenković o pandemiji: Iako imamo rast broja oboljelih, ne povećava se broj hospitalizacija
Autorska prava - HRT © Hrvatska radiotelevizija.
Sva prava pridržana.
hrt.hr nije odgovoran za sadržaje eksternih izvora