19:51 / 18.04.2022.

Autor: M.M./Dnevnik/IMS/HTV/HRT

Direktor HTZ-a: Višestruko smo premašili prošlogodišnje brojke za Uskrs

Direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić

Direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić

Foto: Dnevnik / HTV/HRT

Predsezona je počela optimistično na šibenskom području. Mnoge su turiste i ove godine privukli vodeni nacionalni parkovi - Kornati i Krka. U Kornatima je već premašena rekordna 2019.

Direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić gostujući u središnjem Dnevniku HTV-a rekao je kako možemo biti više nego zadovoljni.

- Ostvarili smo u subotu čak i više od 140.000 noćenja, što je u ovom dijelu turističke godine najveći broj dosad. Najbrojniji su bili gosti iz Njemačke, Slovenije, Italije, Austrije, ali i domaći gosti. Moramo biti zadovoljni jer smo višestruko premašili prošlogodišnje brojke Uskrsa, rekao je. 

Podsjetio je da zadnje dvije godine zbog pandemije nismo ni imali predsezonu, dok je, kako je rekao, ove godine drugačije.

- Imamo trend kojeg pratimo od početka godine, iznad 90 posto smo ostvarenja turističkog prometa, što nam je i cilj u ovoj godini. Sad smo na 96 posto. Danas je u Hrvatskoj preko 120.000 turista i nadam se da ćemo imati dobar i svibanj i lipanj i na dobrim osnovama ući u glavnu turističku sezonu, istaknuo je direktor HTZ-a.

Mnoge europske zemlje imaju jaku kampanju promoviranja godišnjeg u vlastitoj zemlji zbog inflacije i cijena goriva.

- U zadnje dvije godine pokazali smo da znamo odoljeti svim izazovima. Vjerujem da će turistički sektor znati odgovoriti na cjenovnu konkurenciju. Važno je držati se kvalitete, pružiti nešto više za određenu cijenu i vjerujem da će i onda uslijediti rezultati, rekao je.

Na pitanje možemo li se opustiti i vjerovati u dobru sezonu, Staničić je rekao kako nema opuštanja. 

- Ovo je prvo prolazno vrijeme i zasad možemo biti zadovoljni, ali glavni posao tek slijedi. Mi ćemo intenzivirati promotivnu aktivnost, marketinške kampanje i obilaziti tržišta. Ministrica Brnjac i ja smo se uvjerili da na češkom tržištu imamo jako dobru poziciju, a to vrijedi i za Austriju i Njemačku. Napravit ćemo i korak više i hrvatski turizam prezentirati i u SAD-u. Imamo preko 460 najavljenih avio linija što je razina 2019. godine, ali nema opuštanja, puno je posla pred nama, zaključio je.

Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram i YouTube!