17:51 / 08.02.2022.

Autor: Ivica Đuzel/Regionalni dnevnik/HRT

U Splitu sezona već bukirana, apel da se ne podižu cijene

Privatni iznajmljivači

Privatni iznajmljivači

Foto: Dusko Marusic / PIXSELL

Split je u siječnju ostvario bolje turističke rezultate nego rekordne 2019.. Za ovu sezonu, usprkos epidemiološkim kartama, najavljuje se porast turističkog prometa. Prve ozbiljnije brojke broja dolazaka osobito inozemnih gostiju turistički djelatnici očekuju već uoči Uskrsa.

Pandemiji usprkos Split je imao turistički dobar siječanj. 34 tisuće noćenja čak je i više nego rekordnih godina. U Zračnoj luci koja je lani poslovala najbolje u Hrvatskoj ove godine očekuju oko 2 milijuna putnika, 30 posto više nego 2021., nitko i ne razmišlja o tamno crvenoj boji na epidemiološkim kartama, cijene su u prvom planu. Struka apelira da se cijene ne mijenjaju.

- Naravno da će cijene ovisiti o konkurenciji. Apeliramo sve ovo vrijeme da moramo gostu uvijek dati više za novac koji troši u destinaciji. Percepcija sigurnosti koju imaju naši gosti će biti iznimno bitna pri donošenju odluke o dolasku u destinaciju, apelira direktorica TZ-a Split Alijana Vukšić.

Srednja Dalmacija ne stoji sjajno kada je riječ o broju cijepljenih. No status sigurne destinacije i dalje je neupitan. Iznajmljivači tvrde da je booking na razini prošle godine, ako ne i bolji. Za njih, ugostitelje i poduzetnike kreće novi ciklus edukacija o kreativnom korištenju marketinga i inovativnim tehnologijama.

- Cilj je edukacija omogućiti turističkim djelatnicima pravu informaciju na koji način se što kvalitetnije pozicionirati na turističkom tržištu, postići veću vidljivost te unaprijediti svoje poslovanje, kaže edukatorica Maja Zlokić.

Na ranu predsezonu nitko i ne računa. Prve veće grupe gostiju očekuju se oko Uskrsa kada se otvaraju i hoteli. Za visoku sezonu, srpanj i kolovoz uspkos epidemiološkim kartama i tamno crvenoj boji gotovo da mjesta više i nema.


Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram i YouTube!