U Londonu se održava najveća svjetska turistička burza na kojoj se predstavlja i Hrvatska. Britanci su ponajviše u Dalmaciji redovito na vrhu turističkih statistika pa se usprkos trenutnom pogoršanom epidemiološkom stanju, za iduću godinu najavljuje porast prometa te veliki povratak Britanaca na Jadran.
Nakon stanke zbog pandemije, u London su se vratili turistički djelatnici iz cijeloga svijeta, naravno i iz Hrvatske jer su nam Britanci oduvijek jako visoko u turističkim statistikama.
- Hrvatska ima posebno mjesto u našem katalogu, a naši putnici uživaju u Vašoj zemlji, rekao je Sergej Tocili iz tvrtke Saga Holidays.
Ove je godine u Hrvatsku došlo 230 tisuća Britanaca, znatno više nego lani, ali to je samo četvrtina prometa iz 2019.
- Želimo se vratiti onamo gdje smo bili 2019. Imamo mnogo sjedala na raspolaganju jer Hrvatska je dobro tržište i želimo da se što prije oporavi, kaže komercijalni direktor EasyJet Holidaysa, Paul Bixby.
Britanski su partneri optimistični i najavljuju porast broja aviolinija i putovanja u 2022., već u predsezoni, kažu u HTZ-u. Srednja Dalmacija i dalje je uz Dubrovnik, najtraženija destinacija.
- Ono što je bitno naglasiti jest da smo s nekim inovacijama nastupili ove godine na štandu, imamo QR kod preko kojeg posjetitelji mogu dobiti sve podatke o županiji, web stranicama, brošurama i svemu ostalom, pojašnjava Joško Stella, direktor Turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije.
Hrvatska se predstavila i mobilnom aplikacijom Playa Beach Finder za koju se zainteresiralo desetak turističkih velesila. Aplikacija pomaže turistima u pronalasku plaža kada stignu u željenu destinaciju.