16:41 / 08.09.2021.

Autor: Ante Raić/Regionalni dnevnik/HRT/IMS/V.G.

Radovi na rekonstrukciji Savskog mosta u punom su jeku

Savski most

Savski most

Foto: Regionalni dnevnik / HRT

Radovi na rekonstrukciji Savskog mosta u punom su jeku. Ovoga će tjedna biti dovršeno betoniranje gornje ploče, a istodobno se radi i na obnovi potpornog stupa u rijeci Savi. Stoga se radovima priključio i ronilac.


Davor Franićević kao ronilac u građevinarstvu radi već 13 godina. U karijeri je prošao cijelu hrvatsku obalu - od Umaga do Dubrovnika, no ovo mu je prvi put da je, i to s pomoću bagera, zaronio u Savu.

- Sad sam upravo otišao u obilazak da vidim kakav je materijal dolje, što bi trebalo promijeniti i da vidim na koju visinu ga trebamo dobiti. Moj zadatak danas je da šljunak bude doveden unutar 10 centimetara, ne jednu kotu geodetsku, i poslije toga ide beton na njega, kaže Franićević.

Oko stupa nasuto je otprilike dvije i pol tisuće kubičnih metara šljunka, kako bi se stup mosta izgrađen 1939.-e mogao obnoviti. A tijekom prošloga tjedna odrađen je veći dio betoniranja gornje ploče.

- Trenutačno smo u fazi spajanja gornje kolničke ploče. Krenuli smo istovremeno s obje strane te bi se sutra trebali spojiti na sredini, rekao je Josip Šantek, pomoćnik voditelja gradilišta.

- Vrijeme je idealno za raditi, nema nikakvih problema. Do kraja godine očekujemo da će se pustiti gornji ustroj konstrukcija za pješake i ovisno o potrebama ZET-a i promet autobusa. Mi ćemo radove nastaviti i dalje na donjem dijelu mosta, odnosno stupištu koje zbog slijeganja treba ojačati dodatno da bi konstrukcija bila stabilna, rekao je Ante Borovina, izvođač radova.

Moguće je da će preko mosta prometovati ZET-ova linija 243 Kajzerica - Glavni kolodvor, kojom od ovog tjedna, umjesto standardnog autobusa, prometuje minibus.


Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram i YouTube!