Prvi pogled u unutrašnjost Pelješkog mosta

20:36 / 09.01.2022.

Autor: Pero Štrbe/Dnevnik/HRT/IMS/D.D.

Prvi pogled u unutrašnjost Pelješkog mosta

Prvi pogled u unutrašnjost Pelješkog mosta

Foto: Dnevnik / HRT

Koliko je završetak izgradnje Pelješkog mosta i pristupnih cesta blizu, pokazuje i to da je, na nekim navigacijskim kartama, prema jugu zemlje već ubačeno i putovanje preko mosta i poluotoka Pelješca, kojim se zaobilazi Neum. No, na mostu, a osobito na pristupnim cestama, ima još dosta posla. HTV-ov novinar Pero Štrbe prvi je put kamerom zavirio u unutrašnjost mosta.

Na Pelješkom mostu radovi se primiču kraju, postavljaju se nosači odbojnih ograda i posljednji dijelovi četiri metra visokih vjetrobrana.


- Projektirani su na brzinu od 180 kilometra na sat. Mi nemamo takvih kritičnih situacija na ovoj lokaciji izvodimo sami radove proteklih tjedan i mjeseci i vidimo nakon montaže da je taj utjecaj vjetra djelom reduciran, objašnjava Ivica Granić, voditelj radova na Pelješkom mostu-CRBC.


Na samom prilazu mostu u tijeku je betoniranje.


- Kao što vidite, radi se središnji pojas na kojem će biti odbojne ograde na pristupnoj cesti, rekao je Wu Zhongjian, inženjer na gradilištu Pelješkog mosta-CRBC.


No velik posao očekuje se za nekoliko dana, a to je postavljanje završnog sloja asfalta, naravno, ako vremenski uvjeti dopuste.


- Prvo ide lijevi kolnik mosta, tu odrađeni pripremni radovi čišćenja,uređenja lijevanog asfalta koji je izrađen ranije. Postignuta je poprilično dobra ravnost i habajući bi asfalt trebao biti izuzetno dobar, kaže Nikica Korda, nadzorni inženjer za kolničku konstrukciju mosta.


- Kad most bude završen njime neće moći prolaziti pješaci jer nema nogostupa nego samo četiri kolnička traka namijenjena isključivo za promet motornih vozila, izvijestio je novinar Pero Štrbe.


Jedina pješačka staza koja se proteže cijelim mostom nalazi se unutar konstrukcije.


- Nalazimo se u unutrašnjosti mosta, središnja komora , dvije bočne komore. Kroz ovaj dio mosta prolaze kompletno sve instalacije, elektro-instalacije, odvodnje mosta i ova revizijska staza kojom je omogućen pregled kompletne konstrukcije tijekom eksploatacije, opisuje Ivica Granić.


Ipak, do eksploatacije će se pričekati nekoliko mjeseci - do ugradnje svih instalacija, ali i završetka dijela pristupnih cesta.

Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram i YouTube!