Splitski Promet bogatiji za 24 nova autobusa

30.06.2022.

14:27

Autor: Anita Markovina Radnić/V.K./Vijesti/IMS/HRT

Splitskom Prometu 24 nova autobusa

Splitskom Prometu 24 nova autobusa

Foto: HTV / HRT

Splitski Promet od danas je "bogatiji" za 24 nova autobusa. Prvi je to dio od ukupno 47 kupljenih vozila, koja su s 85 posto financirana europskim novcem. Kada sva budu na ulicama, Split i okolica imat će vjerojatno najnovija vozila u javnom gradskom prijevozu. 


I nakon trideset godina za volanom Boži nema većega zadovoljstva nego voziti novi autobus. A ovaj, za prigradsku vožnju - poseban, nitko ga u Hrvatskoj nema. 

- Novo je novo, ushićen je Bože Šaran, vozač Promet Splita d.o.o.

U prvoj isporuci u Split su stigla 24 nova vozila, u tri grupe, a očekuje ih se još 23, među kojima i mini - busevi. 

- Sam ovaj projekt, kao što sam rekao, je vrijednosti 109 milijuna kuna s PDV-om. Radi se o 6 grupa autobusa, od kojih danas vidite ovdje tri grupe autobusa koje su već isporučene, preostale tri grupe očekujemo tijekom kolovoza, naglašava Miroslav Delić, predsjednik Uprave Promet Splita d.o.o.

Europskim novcem intenzivno se pomlađuje vozni park- gradski autobusi još su prije tri godine bili u prosjeku stari 14 i pol godina, sada su četiri i pol. Ugodnije je, i putnicima i vozačima. 

- Više u prometu nemate autobusa da nema klimu i da nije automatski mjenjač, istaknuo je Teo Bulić, vozač Promet Splita d.o.o.

Oni noviji imaju i rampu za osobe s invaliditetom. 

- Svaki vozač kad je zamoljen od putnika invalida da napravi tu radnju, on je napravi bez problema. Nismo do sada nikad imali pritužbi na taj dio posla, rekao je Teo Bulić, vozač Promet Splita d.o.o.

Početkom kolovoza u svih 150 autobusa profunkcionirat će i E-ticketing. Već od ponedjeljka počinje zamjena karata za umirovljenike i učenike. Gorivo je u posljednjih godinu i pol poskupjelo za 60 posto, ali cijene zasad ostaju iste. 

- Dosad izdržavamo. Dokad ćemo izdržati, odnosno kad će naši suvlasnici donijeti nekakve odluke koje se tiču ili povećanja cijena karata ili pojačanog sufinanciranja od strane općina i gradova, to je, kažem, na njima, mi nemamo nikakvog utjecaja, govori Delić.

Da im je i teže, u Splitu im važnije odluke nema tko potpisati. U Prometu se zato bave svojim poslom. Jedan od ciljeva je i nabaviti električnih autobusa, već uhodanom metodom- novcem iz europskih fondova! 

Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram i YouTube!