Eksperimentalni program cjelodnevne škole koji je u javnom savjetovanju izazvao je burne reakcije dijela javnosti. O njemu, ali i riječkom modelu cjelodnevne nastave koji se već godinama uspješno provodi - govorilo se u našem programu.
26.03.2023.
13:52
Autor: HRT/R.S.
Eksperimentalni program cjelodnevne škole koji je u javnom savjetovanju izazvao je burne reakcije dijela javnosti. O njemu, ali i riječkom modelu cjelodnevne nastave koji se već godinama uspješno provodi - govorilo se u našem programu.
- Učiteljice dijele predmete, svaka predaje pola nastavnih predmeta i s učenicima su 4 do 5 sati svaki dan. Ono što se meni jako sviđa kod tog modela je što je on puno bliži finskom modelu o kome svi toliko pričaju, a to je da za učenike nije nastava programirana po 45 minuta, već učiteljica u svojoj smjeni prati ritam učenika, radi s njima onoliko koliko je koji dan potrebno. Ako uoči da je potrebna pauza, ona ju napravi, odlazi s njima redovito van. U cijelom danu odvijaju se sva ta tri dijela, od redovite nastave, pomognutog učenja, slobodnih aktivnosti do pisanja domaćih zadaća, rekla je za HRT Sanja Kvaternik Hren, ravnateljica OŠ "Kantrida" Rijeka.
- Još jako puno škola radi u dvije smjene tako da nisam sa svojim učiteljima ulazio u dubioze koje se proteklih dana na društvenim mrežama stvaraju. Mislim da će svi trebati dobro proučiti program i javit će se ona škole koje budu zainteresirane. Ja vjerujem da će biti škola koje će u ovom vidjeti veliku priliku ako im je potrebno opremanje primjerice. Mislim da je jako bitno da svi shvatimo da ne bi trebao nitko nikoga tjerati, trebalo bi dobrovoljno ulaziti u eksperimentalni program, kazao je Antonio Jurčev, glavni tajnik Hrvatske udruge ravnatelja osnovnih škola, ravnatelj OŠ A. G. Matoša Zagreb.
Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram i YouTube!
Autorska prava - HRT © Hrvatska radiotelevizija.
Sva prava pridržana.
hrt.hr nije odgovoran za sadržaje eksternih izvora