21:04 / 24.04.2021.

Autor: Branko Nađvinski/V.K./Dnevnik/IMS/HRT

Borčić: Kad političari nemaju odgovore, krenu ideološke teme

HRejting

HRejting

Foto: Dnevnik / HRT

Analizom lokalnih izbora na temelju istraživanja HRejtinga u Dnevniku su goovrilii komunikacijska stručnjakinja Nikolina Borčić i politolog Pero Maldini. 

HRejting pokazao je da Tomislav Tomašević ulazi u drugi krug izbora za Zagreb s 35 posto, a iza njega su gotovo izjednačeni s malo više od 10 posto HDZ-ov Davor Filipović i SDP-ov Joško Klisović.

Pero Maldini je istaknuo kako bi Zagreb mogao biti jedini grad u kojem je izvjesna situacija.

Nikolina Borčić je rekla da svi kandidati govore kako razumiju potrebe svojih građana i potom to uokviruju u transparent upravljanja javnim sredstvima i nove vizije grada koja upućuje na obnovu.

- U javnosti je usidren stav da nakon 16 godina netransparentnog upravljanja javnim sredstvima za vrijeme gradonačelnika Milana Bandića, i to je okvir u kojem većina kandidata pozicionira svoj program te svi govore o transparentnosti svojih programa, naglasila je Borčić.

Istaknula je kako naši političari uglavnom odgovaraju na važna pitanja apstraktno, a kada nemaju nikakav odgovor onda se prebacuju na džoker ideološko vrijednosnih tema. 

- Kada se na sučeljavanju stave ideološko vrijednosne teme, sigurni su da će postići vidljivost, rekla je Borčić.

- Kada su zagrebački izbori u pitanju mora se reći kako je gradonačelnik bitna figura, no on može malo učiniti ako nema potporu u Skupštini, ističe Maldini i dodaje da dođe li do koalicije sa zeleno-lijevom koalicijom, vidjet će se njihova sposobnost pretakanja njihovog aktivizma, po kojem su poznati, u javne politike i sposobnost koalicijskog potencijala.

Borčić je rekla kako se nada da će u Zagrebu izlaznost biti veća.

- Činjenica da ankete daju prednost gospodinu Tomaševiću jest motivirajući čimbenik za građane koji vjeruju i žele promjenu, ali jednako tako to je motivirajući čimbenik za one kojima Tomašević nije nikako prihvatljiv, rekla je.

Istaknula je kako je žalosti da ponovno nije posvećeno dovoljno vremena temama koje bi zainteresirale mlade ljude te ovdje očekuje nedovoljnu izlaznost.

Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram i YouTube!