Sezona u Istri nadmašila rekordnu 2019., dobre najave i za posezonu

24.08.2022.

07:00

Autor: Petra Neuner Geržinić/M.M./Regionalni dnevnik/IMS/HTV/HRT

Ovogodišnja sezona u Istri nadmašila rekordnu 2019., dobre najave i za posezonu

Ovogodišnja sezona u Istri nadmašila rekordnu 2019., dobre najave i za posezonu

Foto: Regionalni dnevnik / HTV/HRT

Ovogodišnja sezona u Istri nadmašila je i onu rekordnu 2019. U Istri se svake godine u kvalitetu usluge ulaže 300-tinjak milijuna eura. I ponovno se potvrđuje da se ono najkvalitetnije - najbolje prodaje.

Primičemo se kraju kolovoza, a plaže pune. Nekad bi Gospa značila kraj odmora, no sad smo još u špici sezone koja obara rekorde. Ali i dalje su osnovni motivi dolaska - sunce i more.

- Plaže su predivne, vrijeme je lijepo i ljudi su doista ljubazni, kaže turistica iz Niziozemske.

A o vremenu će uvelike ovisiti i posezona. Ne govorimo više samo o rujnu, koji kao da je produženi kolovoz, nego o jeseni.

- U posezoni je Istra možda najinteresantnija turistička destinacija, ako uzmemo glavnoj sezoni kada isključivo more, sunce, kupanje, outdoor aktivnosti. U posezoni Istra nudi jednu sasvim drugu Istru koja očarava i kupanje moguće u 9, 10. mjesecu, spoj unutrašnjosti i priobalja daje jednu brzinu Istru, rekao je Denis Ivošević, direktor TZ-a Istarske županije.

Najbrži je u Istri, barem brema ostvarenju 3-milijuntog noćenja - Rovinj i to nekoliko dana ranije negoli prije pandemije. Hoteli najviše kategorije -puni, mogli bi biti i u posezoni.

- Dosadašnje najave posezone su odlične i ukoliko ne dođe do nekih nenadanih situacija, očekujemo da će rezultati biti slični onima iz rekordne 2019., istaknuo je David Flam, direktor marketinga Maistre.

Tim više što se nakon dvije pandemijske godine vratio i tzv. ''maj'' - meetings i events, kao i kongresni turizam. A elitni turizam, kojem dio Istre i teži, itekako je tražen. Luxury hotel u Puli otvoren u svibnju stigao je do čak 85 posto popunjenosti.

- Ovdje ne mogu pričati o emitivnim tržišima tipičnim za Hrvatsku - da imamo i mi iz Njemačke, Austrije i Italije, ali ovdje je dosta Amerikanaca, Britanaca, klijentela usmjerena na luksuzni proizvod, rekao je Aleks Živković, direktor Grand hotela Brioni, Pula.

A taj proizvod nudi se 365 dana u godini. Pa iako je rano govoriti o bookingu za posezonu jer je trenutno naglasak na last-minute rezervacijama, sve ukazuje na to da se doista imaju razloga nadati dobrim rezultatima i u jesenskim mjesecima. 

Vijesti HRT-a pratite na svojim pametnim telefonima i tabletima putem aplikacija za iOS i Android. Pratite nas i na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram i YouTube!